пятница, 20 мая 2011 г.

ჩემი სახელი

მოგესალმებით. მე მქვია ლია.  მინდა  აღვწერო ჩემი სახელი.  ჩემი სახელის ეტიმოლოგია, როგორც გავარკვიე, დაუზუსტებელია. იგი წარმოშობით ძველი ებრაული სახელია, არსებობს მისი რამდენიმეგვარი ვარაუდი (ჩემთვის მაინცდამაინც არასასიამოვნო),  რომელთა მიხედვით შეიძლება ნიშნავდეს "დეკეულს", ან "ანტილოპას" :(,  ან კიდევ "დაქანცულს", "დაღლილს":( .  




   წმ. ლია, რომელზეც სამწუხაროდ  მისი ცხოვრების შესახებ ინფორმაცია არ მოიპოვება:(










   ასევე რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს, ჩემდა გასაოცრად და სასიხარულოდ, საქართველოში არსებობს ჩემი სახელის მატარებელი სოფელი, კერძოდ:
ლია–სოფელი საქართველოში, სამეგრელო–ზემო სვანეთის მხარის წალენჯიხის მუნიციპალიტეტში, ოდიშის ვაკეზე. 2002 წლის აღწერის მონაცემებით სოფელში ცხოვრობს 2081 ადამიანი. ( მეამაყება)



                                                                                  ასევე:
 
დიდი ლია–
მოიპოვება ევროპის დიდ ნაწილში, ციმბირში, კამჩატკაზე, სახალინზე, ტროპიკულ აზიაში, აფრიკაში, ავსტრალიაში. საქართველოში დიდი ლია გვხვდება მიმოფრენის პერიოდში. ცნობილია დიდი ლიას სამი ქვესახე, რომელთაგან საქართველოში გვხვდება დასავლური დიდი ლია.


    სახელი , როგორც მითხრეს მამამ შემირჩია, რაზეც დიდ მადლობას ვეტყვი ყოველთვის:)...(მომწონს)    და არავის საპატივცემულოდ  დაურქმევიათ ჩემთვის, რადგანაც არც არავინ არის ამ სახელის მატარებელი ჩემს ოჯახში. როგორც აღვნიშნე მქვია ლია, მაგრამ რაც თავი მახსოვს ყველა ლიკას მეძახის:)))  არც ამით ვარ უკმაყოფილო:)  
   ჩემი სახელის თითოეულ ასოზე მოვიფიქრებ  ჩემი პიროვნების დამახასიათებელ ეპითეტებს. დიდი დრო არ დამჭირდება სულ სამი ასოა:)

 –ლოიალი, (თავი არ ვიქე და არ ვთქვი ლამაზი:)) )
  –ინტერესიანი
  –აგრესიული (დავკონკრეტდები უსამართლობის წინააღმდეგ)

      პ.ს.     საბოლოოდ მაინც ვიქე თავი:)))

                                            მადლობთ ყურადღებისათვის!
                      

2 комментария: